5 دلیل برای آنکه بدانید چرا تجارت های کوچک بهتر است از وردپرس استفاده کنند!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 186
نویسنده : طراح

WP CMS

زمانی که قصد ساخت یک وبسایت یا بلاگ تجاری هستید، بسیار امکان دارد که در میان تعدد CMSها سرگردان شوید. انتخاب‏های زیادی وجود دارند. معمولا ممکن است انتخاب یک تصمیم درست، سخت باشد. یکی از محبوبترین پلتفرم ها (سکوهای وبلاگنویسی) وردپرس است. اینجا 5 دلیل برای آنکه بدانید چرا تجارت های کوچک و خانگی بهتر است تا از وردپرس برای کارشان استفاده کنند می پردازیم.

نصب آسان. اولین قدم برای راه اندازی یک وبسایت، نصف برنامۀ پلاتفرم مورد نظر است. نصب وردپرس به طور باورنکردنی ساده است و شما نیاز به هیچ نوع دانش تخصصی برای نصب آن ندارید.

رابط کاربری آسانی دارد. تنها یک بار که شما وردپرس را نصب کنید، به آسانی می توانید مدیریت و استفاده نمایید. حتا کاربرانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند می توانند در مدت کوتاهی به راحتی و با کمی استعداد با آن کار کنند.

به راحتی شخصی سازی می شود. قطعا شما دوست دارید که وبسایتتان دسته اول و نو و بازتاب دهندۀ مطالب و نوع تجارتتان باشد. وردپرس تعداد بی شماری پوسته (قالب)، ابزارک و پلاگین در اختیار شما قرار می دهد که با آنان می توانید به سرعت و سادگی وبسایتتان را آنطور که می خواهید کار کند بسازید. پلاتفرم های دیگر انتخاب های محدودتری به شما ارائه می کنند که نتیجۀ آن این است که وبسایتهایی که تحت سایر پلاتفرم ها طراحی شده اند، بسیار نزدیک به هم و مشابه یکدیگر هستند.

وردپرس راه تعامل با خوانندگان را آسانتر می کند. این کار توسط وردپرس به این صورت انجام می شود که خوانندگان را به عضویت در به روزرسانی های وبلاگ ترغیب می کند؛ همین گونه در ارتباط با بخش دیدگاه ها چنین عمل می گردد. به علاوه، بر خلاف سایر پلتفرم ها، وردپرس بازدیدکنندگان را مجبور به ایجاد حساب کاربری برای درج دیدگاه نمی کند. چنین قابلیتی کار را برای بازدیدکنندگان آسان می کند، چیزی که باعث تعامل بیشتر با شما خواهد شد.

جامعۀ بزرگی پشت وردپرس هستند. وردپرس تعداد بسیار زیادی برنامه نویس و طراح را در کنار خود دارد که هر روز تلاش می کنند تا این پلتفرم را بهتر و آسانتر سازند. همچنین این CMS تعداد بی شماری کاربر داراست. اگر در حین کار با وردپرس احتمالا به مشکلی برخورد کنید، بسیار آسان می توانید کاربر دیگری را پیدا کنید که او هم چنین مشکلی داشته و می تواند برای رفع مساله به شما کمک کند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: